16 Eylül 2014 Salı

Crissic OpenVZ 15$ / Yıllık VPS Sunucular


Merhabalar,

Bir süredir burada yeni bir teklif tanıtmıyordum. Esasında, burada tanıttığım sunucuların bir kısmını öncelikle kendim satın alarak denemek istiyorum. Crissic konusunda da bunu gerçekleştirdim. Crissic ile ilgili olarak oldukça olumlu yorumlar LET camiasında bir süredir dolaşıyordu. Ben de kayıtsız kalamadım ve 512 MB RAM içeren ve yıllık 15 dolara satılan, DNS hosting de içeren OpenVZ sunucularından satın aldım.

Crissic, bu pakette şunları sunuyor müşterilerine,

  • RAM - 512MB
  • vSwap - 512MB
  • CPU Cores - 3
  • Hard Disk - 100GB (HDD Raid 10)
  • Bandwidth - 2TB / Aylık
  • 1 Gbps
  • 1 IPv4 | /64 Subnet IPv6
     $15 / Yıllık(Sipariş Ver) 

Ödediğiniz ücrete kıyasla, sağlam ve kaliteli hizmet aldığınız, güvenilir bir VPS hosting deneyimi sundu bana Crissic. Kendi kişisel Wordpress blogumu kendilerine taşıdım ve Vesta CP ile beraber sorunsuz kullanıyorum. Toplamda 220 MB civarı bir RAM tüketimim var ve sistem kaynakları ziyadesiyle yeterli diyebilirim şu an. ABD'nin Doğu yakasında, Florida'da kendi networkunu işleten, güvenilir bir şirket Crissic LLC
Daha fazla seçenek isterseniz, buradan teklifin tamamını inceleyebilirsiniz. Aşağıdaki resim, benim Crissic VPS üstünde gerçekleştirdiğim bir benchmark. CPU tipi, I/O hızı ve indirme/gönderme hızı gibi detaylara bakabilirsiniz.

Güvenilir ve ucuz bir VPS almak istiyorsanız, bence Crissic iyi bir seçim. İsterseniz aylık olarak satılan paketlerden satın alıp kendinizi biraz daha güvende hissedebilirsiniz.


1 Yorum:

  1. Yakın bir süre sonra yerli malımız www.sirr.us'ta satışlara başlayacak hocam, burdan bildirmek istedim.

    YanıtlaSil

 
Copyright © . VPS Panel - Posts · Yorumlar
Tema BTDesigner · Powered by Blogger