18 Temmuz 2014 Cuma

BlueVM - Aylık 5$ 1 GB OpenVZ VPS

ABD Kökenli BlueVM firması, ABD'nin 6 farklı bölgesinden VPS'leri kullanıcılara sunduğu son kampanyasını Lowendbox ile paylaşmış. Aynen alıntılayarak bilgileri aktarıyorum. Yaklaşık bir kaç senedir VPS ve Dedicated sunucu işi yapan, güvenilir bir firma olduğunu düşünüyorum.

New Jersey lokasyonlu bir adet VPS'lerine ben de sahibim bu firmanın. Daha önceki senelerde de hizmetlerini kullanmıştım. Firma, Feathur adı verilen ve kendilerinin geliştirdiği VPS yönetim panelini kullanıyor. Bu panelde Java ile çalışan bir adet SSH bağlantı terminali de mevcut.


  • 3 Çekirdek
  • 1GB RAM
  • 1GB vSwap
  • 40GB Sabit Disk
  • 2TB Bant Genişliği
  • 1Gbps uplink
  • OpenVZ/Feathur
  • $4.99/Aylık
  • $23.99/ Üç ayda bir
Buraya tıklayarak satın alabilirsiniz.


0 Yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © . VPS Panel - Posts · Yorumlar
Tema BTDesigner · Powered by Blogger